Zitmuren (1 & 2) - Stichting Historische Zitmuren

Hoofdmenu:

Zitmuren (1 & 2)

Foto / Video > Foto's 2013

Op deze pagina vind u in een diavoorstelling een overzicht van foto's uit 2013. Het overzicht begint met foto's van Archeologische vondsten welke verwerkt zijn op de zitmuren. Daarna zien we foto's van de allereerste ontwerpen die door verschillende kunstenaars zijn gemaakt. Foto's van het maken en transport van de muren, een overzicht van de muren in de loods aan de waterleidingstraat. Een impressie van het mozaieken verspreid over de vier maanden waaraan er gewerkt is. Een aantal foto's van het transport van de waterleidingstraat naar t Hof. En om het overzicht compleet te maken natuurlijk foto's van de feestelijke openening op 22 juni 2013.

Voor een compleet overzicht met honderden foto's kunt u altijd een kijkje nemen op: www.jouwtjoep.nl. Hier vind u een overzicht met foto's onderverdeeld per week. Of breng eens een bezoek aan onze facebook pagina voor nieuwe foto's die we hier nog niet hebben kunnen plaatsen. En mochten er onder de bezoekers nog mensen zijn die leuke, mooie of grappige foto's van 2013 in hun bezit hebben, dan vinden wij het leuk als u die wilt posten op onze Facebook pagina. Een andere mogelijkheid is om ze te up-loaden via het contactformulier op jouwtjoep.nl Alvast bedankt namens het bestuur.